måndag 6 september 2010

Förberedelser

Sist jag skrev var bara en vanlig uppdatering efter en resa. Sen dess har saker och ting gått snabbt. Jag har gått på intervju för exjobb, bestämt mig för att jag inte vill exjobba och köpt biljetter till Taipei. Jag åker helt sonika tillbaks till Taiwan för att läsa kinesiska en termin. sen dess har jag haft fullt upp, jag har sagt upp min lägenhet, sök visum, och en hel massa annat. Idag har jag varit upptagen med att köra saker från min lägenhet till ett förråd på Shurgard i min lilla hyrbil. det är verkligen kul att köra runt helt på egen hand i en liten miniatyrbil, synd bara att den känns så plastig. Åter till förberedelserna, nyss hämtade jag ut mitt pass på posten med ett visum i och ikväll ska jag köra sista vändan till Shurgard. Imorn blir det städa och sen sticker jag.

Inga kommentarer: