onsdag 11 augusti 2010

Göteborgs kulturkalas och Kai

Igår var en lugn dag men frammåt kvällen startade kulturkalaset så jag, Yini och min granne Jenny gick ned till götaplatsen för att titta på Jose Gonzales, en artist som jag tycker är bra. När vi stod där och lyssnade ringed Karl-Johan, min gamla Taiwankompis som jag inte träffat på snart ett år. Han och hans flickvän kom och mötte oss och vi snacked ett tag medans Jose spelade. När koncerten var slut var KJ tvungen att gå medan jag och Yini letade efter Kai som skulle vara där. Ingen Kai stod att finna men efter ett tag ringde KJ som hade hittat honom. Vi Spenderade kvällen med att vandra runt på kalaset och snacka med Kai och KJ som på gamla dar och hade det allmänt trevligt. Till slut vände KJ och hans tjej hemmåt och vi vandrade runt ett tag till och hittade till slut en koncert med Donkeyboy, inte mitt favoritband, men de har ändå några bra låtar och det var trevligt att se. När de avslutade med Ambitions hade vi hunnit bli trötta och gick hem efter en trevlig kväll.

Inga kommentarer: