lördag 18 december 2010

Chips!!!

Igår körde jag ett litet miniprojekt. Jag hade tidigare inhandlat en stor påse chips från det lokala Costco (en matgrossistkedja) och beslutade mig för att endast livnära mig på chips en dag. Eftersom jag inte har något att göra på fredagar så fick det bli en lämplig dag. Av samma anledning så sov jag också till lunchtid ungefär så jag började dagen med att krama om min chipspåse litet innan jag tog mig en skål till brunch. P1050891 Lite konstigt att inte äta någon “riktig mat” innan men inte så fel som man kan tänka sig. Hursom, det blev en slödag framför datorn med återkommande påfyllning av chipsskålen. Märkligt nog tröttnade jag inte på smaken heller. I slutändan var det inte så märkligt som man kan tycka, inte heller så gott som jag kanske hade väntat mig.

Det enda lite märkliga är att jag hade säkert halva påsen kvar när dagen var över, kanske inte så konstigt med tanke på att den var på nära 800 gram. P1050892

Hursom, resten av påsen gick mer eller mindre åt till brunch och eftermiddagsfiak idag, nu behöver jag inte mer chips på ett tag.

Inga kommentarer: